Verandering van spijs doet eten

Ik ben iemand van deze nieuwe generatie. Ik ben iemand die schrik heeft van ‘de sleur’. Ja, en is dat gek? Neen, ik word overal overstelpt met nieuwe dingen; nieuwe snufjes, nieuwe ditjes, nieuwe datjes.

Ik vind mezelf oud worden omdat alles nieuwer wordt. Ik vraag me af of het wel gezond is. En of het wel nodig is? Maar goed, ik ben nu op wordpress en ik heb de indruk dat dit vrij tijdloos is. Hoewel ik dat van skynetblogs ook dacht. Skynetblogs is voor oude mensen. Sleurmensen.

Sleur. In de jaren ’90 een synoniem voor tongzoen. Een voorloper van de lebber, het binnendoen. God, ik word oud.

Voor al diegenen die willen weten wat het afgelopen jaar door m’n hoofd gegaan is: http://sellmyshoes.skynetblogs.be/

Laat van je horen.

