Vakantie

De vakantie is voor mij vandaag begonnen en volgens mij was de weerman hiervan op de hoogte! Ik wilde vandaag vroeg opstaan om de vakantie in te zetten met een goed voornemen. Vorig jaar had ik nogal de neiging om tot 15.00 in mijn bed te vertoeven met een dvd-box van één of andere serie of een resem dvd’s. Goed begonnen is half gewonnen dus heb ik half verloren. Om 7.15 ging mijn wekker af met de bedoeling om rond een uur of 8.00 zeker beneden te zijn. De eerste tijdsindicatie klopt, de tweede viel eerder rond 11.42. Maar goed, daarmee ben ik wel helemaal uitgeslapen om aan de langste vakantie van mijn leven te beginnen: 3 maanden!

Misschien is dat allemaal iets te voorbarig want ik weet pas vandaag of ik geslaagd ben of niet. Vandaag om 19.00 word ik bevrijd of helemaal de kop ingedrukt. Herxamens hebben ze nog nooit van gehoord dus het wordt erop of eronder. Ik besterf het echt nu al van de zenuwen! Ik heb besloten om vandaag maar net hetzelfde te doen als mijn moeder van plan is, zodat ik tenminste niet zenuwachtiger word. Na 19.00 heb ik twee uur de tijd om me helemaal klaar te stomen voor het galabal.

Om de tijd vandaag te doden ben ik van plan om met mijn luie krent in de zon te gaan liggen met het nog steeds geweldige Petite Anglaise. Ik hoop echt dat ik geslaagd ben! Ik zie het namelijk helemaal niet zitten om naar al diegenen die gestuurd/gebeld/gemaild/gezegd hebben dat ik maar iets moest laten weten, te zeggen dat ik helemaal niet verstandig genoeg ben om naar de hogeschool te gaan!

Fingers crossed.

Edit: Ik ben geslaagd! Ze hebben me naar ’t schijnt niet eens moeten delibereren. Aan de hoofdpijnmeterstand te voelen was het galabal een feestje! Vanavond proclamatie en dan doe ik alles gewoon nog eens over!

2 gedachtes over “Vakantie

Laat van je horen.

