Hoewel ik goed kan zwemmen, ga ik steeds weer kopje onder.

Had ik alles op een rijtje, ben ik er weer in geslaagd om alles naar de kloten te doen… Had ik alles wat ik wou: een studie, een vriendje, een vriendenkring, … Was ik mezelf kwijt. Niet verloren, zodat ik het nog kon terugzoeken, maar kwijt. Het is tijd voor een boek – dit hilarische leven van me met zijn daldiepe downs en zijn torenhoge tops moet vereeuwigd worden op papier. Al is het maar om te vermijden dat mijn nageslacht hetzelfde doet als ik… Laat het papier vergelen, zodat ik, die eigenlijk in de fleur van mijn leven hoor te zitten, gewoon opnieuw kan beginnen. Opnieuw geboren kan worden en achttien jaar kan vergeten.

A-men.

Laat van je horen.

