Waarom ik blij zal zijn als het 2 februari is.

Dit is de reden waarom ik blij zal zijn als het 2 februari is! Ik zit als sinds half december achter mijn boeken om dit allegaartje bij elkaar geleerd te krijgen! Voor alle anderen die heel veel schoolwerk hebben, veel succes!

4 gedachtes over “Waarom ik blij zal zijn als het 2 februari is.

    • sellmyshoes zegt:

      Goh, dat dacht ik in het begin ook… Maar nu ik zo goed als alles achter de kiezen heb… Ik zal niet zeggen dat het meevalt en dat het helemaal niet erg is, maar toch 😉 Je mag er gewoon niet teveel bij nadenken en gewoon enkel leren leren leren… En herhalen – belangrijk aspect! 😉

Laat van je horen.

