Dit noemt men een stunt.

Sinds kort ben ik bij VDS of beter: Vlaamse Dienst Speelpleinwerk. Of nog beter: Ik ben al aangesloten sinds mijn 15 jaar, maar sinds dit jaar ben ik gevraagd om zelf vormingen te geven. Dit doen we met een heel team waarvan elk lid stuk voor stuk gestoord is, op zijn manier! Echt een heel leuke hobby (en dan heb ik nog niet eens cursus gegeven!). Dit jaar is er een Landelijk Speelpleintreffen en om dat te promoten trok de VDS naar het wereldberoemde Centraal Station Antwerpen om reclame te maken voor dit evenement… Er was veel bekijks en ik denk wel dat onze stunt geslaagd is. Het is overigens de eerste PLAYMOB in België! Om fier op te zijn! En ook mijn complimenten aan de mensen die dit in beeld gebracht hebben als een mooie herinnering!

Laat van je horen.

