I am feeling good up there, just keep the diamonds in my hair.

(oorspronkelijk gepost op http://sellmyshoes.skynetblogs.beop 2 oktober 2008)

Als ik even de klucht van het leven kon stilzetten en de romance van een droom kon inschakelen, laat me dan even compleet losgehen. Ik zou sowieso door de straten van het dan lovable New York paraderen. New York, New York. Make me feel good right now, like everything does in this town. Ik zou als een halve gare door de straten lopen, het liefst nog op de oh zo heerlijke soundtracks van ‘The devil wears Prada.’ En Prada dragen zal ik. Laat alle mensen maar naar me kijken en laat mannen maar hopen dat ze me toevallig aanstoten en m’n heerlijk glaasje champagne over m’n al even heerlijke jurk gieten. Vervolgens zou de man in kwestie – hoogstwaarschijnlijk afgetraind en illegaly blond bij me langskomen op m’n perfect ingericht appartement. Vervolgens bestellen we pizza en zou ik na een zalige nacht in zijn armen op de barokcanapé ontwaken. Met een beetje geluk is hij de mannelijke Kate Moss en zijn we samen gespot. Aangezien hij de speekselklieren van de vrouwelijke bevolking zware overuren laat draaien zou iedereen me verafschuwen. Verafschuwen omdat ik hét heb, hém heb, géld heb en álles heb!

Maar nee, ik probeerde het daarstraks opnieuw. De knop blokkeerde hopeloos en ik smeet de afstandsbediening in volle vaart tegen de muur. Broken. Ik zal dus nooit bekend worden in New York en al evenmin een speekselprobleem hebben. Nee, want ik heb hét niet, de afstandsbediening waar iedereen van droomt maar niemand ze werkelijk tussen haar vingers kan klemmen. Goed dan, laat ook maar weer.

Wake up, this is horrible Belgium. Raindrops keep fallin’ on my head while there’s money, drugs in old New York.

Laat van je horen.

