If I had only one friend left, I’d want it to be you.

(oorspronkelijk gepost op http://sellmyshoes.skynetblogs.be op 12 oktober 2008)

Dit is waarom ik zoveel om je geef:

  1. Als ik een dag niet op school was, kan ik met je bellen 28 minuten en 9 seconden lang, alsof ik je een jaar niet meer gezien heb.
  2. Jij bent diegene die me op zondagvoormiddag in een pashok uit het kleinste T-shirt ever sleurt
  3. Jij bent de enige die schoenen heeft met een vader
  4. Ik kan elk weekend met je afspreken zonder je beu te worden
  5. Zouden onze gespreksonderwerpen ooit een einde hebben?
  6. Wij maken samen de beste groepswerken
  7. Jij bent de enige waarmee ik kan gaan shoppen
  8. Jij bent de enige waarmee ik tijdens het shoppen in m’n broek kan doen
  9. Ik kan een grote boodschap doen op het toilet, terwijl jij in de keuken naar een foto van je favoriete plek op deze aarde kijkt
  10. Wij maken samen de beste cakes
  11. We hebben de beste cadeau-ideeën
  12. Jij bent de enige met wie ik op kot zou willen
  13. Wij hebben altijd samen honger en gaan altijd samen eten
  14. Ik kan zinnen besluiten met ‘snapte’ en jij snapt het dan ook!
  15. Wij hebben meestal dezelfde mening, indien niet is dit helemaal niet erg
  16. We hebben nog nooit ruzie gemaakt
  17. Ik ken je nog geen handvol jaren lang en dit is echt nu al zo extreem goed geweest
  18. Ik kan met jou lachen om de debielste dingen
  19. Maar ik kan met jou ook praten over de meest serieuze
  20. Jij kijkt niet al te vreemd als ik zeg dat ik een bobbel op m’n kont heb
  21. Wij gaan samen lopen, en we vinden het nog tof ook
  22. Wij leren samen voor ons examen van Spaans en doen er belachelijk lang over
  23. Jij bent de eerste wiens haar ik heb mogen kleuren
  24. Jij bent de eerste dien mijn haar (rood!) mocht kleuren
  25. Wij blijven altijd bij elkaar plakken
  26. Ik kan maar één iemands kop zover indrukken dan de jouwe
  27. Wij hebben buitenlandse vrienden 😀
  28. Wij moeten nog steeds dringend naar Antwerpen
  29. Jij rijdt de weg terug om naar mensen hun opritten te kijken (+ Porsche/Ferrari)
  30. Jouw naam betekent engel
  31. Ik de eerste bent die je om middernacht smst met de boodschap: gelukkige verjaardag
  32. Deze lijst ongetwijfeld vervolgd wordt…
Laat van je horen.

