One of those days.

 

(oorspronkelijk gepost op http://sellmyshoes.skynetblogs.be op 24 november 2008)

Op sommige dagen zou ik mezelf van kant kunnen makenn. Dan zeg ik dingen waarbij ik – nadat ik de klanken heb gehoord- denk: ‘Say Whaat?’ Ik zou me wel voor m’n hoofd kunnen slaan. But people stay people, hunny. Of we het willen of niet, we doen dingen die we eigenlijk niet willen doen en omgekeerd. We praten over seks op de meest vreemde manier met de meest vreemde mensen, we doen dingen op momenten dat we andere dingen zouden moeten doen. We zijn ook maar levende wezens. Waarom moeten mensen zo streng zijn voor elkaar? Spreek voor jezelf, en kijk eens goed lang in de spiegel! Stel maar vast dat je nergens op slaat. Ik wil helemaal niet negatief doen, al doe ik het wel, ik ben een mens… Maar goed, ik heb zin om voor de spiegel te gaan staan en te besluiten dat ik mezelf wel graag mag dus ook gerust anderen mag bekritiseren. Ja, noem me maar allemaal arrogant. Maar bedenk dan wel dat ik de enige ben die volledig eerlijk is. Want als je jezelf graag ziet, ja dan zie je meestal de wereld ook graag! En baby, peace!

Laat van je horen.

